Codi SIA
2241239
Objecte
Autorització requerida per a l'ocupació del domini públic portuari per un termini no superior a tres anys, incloses pròrrogues, amb béns mobles o instal·lacions desmuntables o sense.
Destinataris
Tant persones físiques, com jurídiques
Termini màxim per a la resolució
3 mesos
Òrgan competent per resoldre
Domini Públic
Forma d'iniciació
Instància de part
Silenci administratiu
Negatiu
Fi de la via administrativa
Sí
Taxa
No
Normativa
Tràmits
-
Sol·licitud d'autorització d'ocupació temporal
Iniciar tràmit
-
Requisits
-
Segons normativa aplicable
-
Documentació a presentar
-
El tràmit requereix adjuntar la següent documentació:
a) Autorització d'ocupació temporal en domini públic:
1. Plànol de situació i plànol detallat de l'ocupació sol·licitada.
2. Memòria descriptiva de l'ocupació a sol·licitar.
3. Còpia del DNI/NIE i NIF.
4. Llicència fiscal (IAE) o Declaració Censal.
5. Certificat de l'Agència Tributària i de la Seguretat Social d'estar al corrent de pagament.
6. Escriptura de constitució de la societat i poder notarial o escriptura pública acreditativa de la representació del sol·licitant.
7. Fotomuntatge de la instal·lació (en cas de tendals, rètols, etc.).
8. Certificat OCAE.
b) Autorització d'ocupació temporal en bé patrimonial:
1. Plànol de situació i plànol detallat de l'ocupació sol·licitada.
2. Memòria descriptiva de l'ocupació a sol·licitar.
3. Còpia del DNI/NIE i NIF.
4. Llicència fiscal (IAE) o Declaració Censal.
5. Certificat de l'Agència Tributària i de la Seguretat Social d'estar al corrent de pagament.
6. Escriptura de constitució de la societat i poder notarial o escriptura pública acreditativa de la representació del sol·licitant.
7. Fotomuntatge de la instal·lació (en cas de tendals, rètols, etc.).
8. Certificat OCAE.
9. En el cas d'arrendament del local, còpia del contracte d'arrendament.
10. Quan es tracti d'ocupacions de terrasses amb taules, cadires, s'haurà de presentar la "Llicència Municipal d'Activitat o de Funcionament" per a bar, cafeteria o restaurant.
-
Termini màxim
-
Segons normativa aplicable
-
Forma presentació
-
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Iniciar tràmit» que trobareu a la part superior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o Cl@ve Permanente.
- De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Autoritat Portuària de Balears, de l'Administració General de l'Estat, de l'Administració Autonòmica, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de les oficines de registre de l'Autoritat Portuària de Balears.
I per qualsevol de les altres vies previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015.
-
Òrgan competent per a la tramitació
-
Autoritat Portuària de Balears
Informació sobre protecció de dades
De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 i la legislació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit.
Per a més informació podeu consultar la Política de Privacitat i Protecció de Dades de Caràcter Personal de l’APB.
-
Responsable del tractament
-
Domini Públic
-
Finalitat
-
A l'APB recopilem i tractem les seves dades personals per proporcionar-vos els serveis públics i tràmits administratius que ens competeix com a Autoritat Portuària i en compliment de les diferents obligacions legals al nostre exercici.
La finalitat concreta es troba en cada activitat de tractament recollida al Registre d'Activitats de Tractament.
-
Legitimació
-
Com a organisme públic, l'APB tractarà les seves dades personals en l'exercici de competències públiques i en pro de l'interès públic o en el compliment d'obligacions legals aplicables a l'Autoritat Portuària.
-
Destinatari
-
L'APB només podrà comunicar les seves dades quan sigui necessari per al compliment de les seves obligacions legals o quan una llei li confereixi la competència per fer-ho.
Fora d'aquests supòsits, l'APB en requerirà el consentiment, que haurà de ser prestat per a la cessió de les vostres dades personals a un altre organisme o empresa.
-
Drets
-
Podreu exercir els vostres drets que, com a interessat, el RGPD us confereix. En concret: oposició, rectificació, supressió, portabilitat i limitació.
Per facilitar-ne l'exercici, posem a la vostra disposició el següent formulari d'exercici de drets.
Podrà exercir aquests drets davant de l'APB mitjançant les vies següents:
- Seu electrònica
- Escrit a l'adreça Moll Vell, 3-5 07012 Palma o
- Mitjançant correu electrònic a l'adreça gdpr-dpo@portsdebalears.com.
-
Informació addicional
-
Descarregar