Imatge Carregant
1.0 (2025.04.16 16:04h)

Finalització de servei d'amarratge, marina seca i rampa varador

Codi SIA 2241319

Objecte L'Autoritat Portuària, podrà finalitzar en qualsevol moment la prestació del servei, sense dret a indemnització, quan la prestació del mateix resulti incompatible amb obres o plans aprovats amb posterioritat, entorpeixi l'explotació portuària o impedeixi la utilització de l'espai portuari per a activitats de millor interès .
Podrà ser també motiu d'extinció el no ús de l'amarratge sense la justificació prevista en el capítol IV, punt 7 del Procediment regulador per a la prestació del servei d'amarratge de base per a embarcacions d'esbarjo no professionals en instal·lacions gestionades directament per l'Autoritat Portuària de Balears , per un període de sis mesos.
L'autorització es rescindirà també per incompliment de qualsevol de les clàusules o condicions incloses en el Procediment, així com en els altres casos que preveu la legislació vigent que li siguin d'aplicació.
L'autorització es rescindirà per la sol·licitud de l'interessat.

El procediment també té com a objecte la sol·licitud dels usuaris de la finalització del servei de marina seca prèviament autoritzat. La tarifa del servei es meritarà des del moment en què s'iniciï la prestació del servei fins que la parcel·la utilitzada quedi totalment lliure de qualsevol ocupació i neta, després de la correcta presentació de la sol·licitud de finalització de l'autorització del servei per part de l'usuari.

Destinataris Tant persones físiques, com jurídiques

Termini màxim per a la resolució No té

Òrgan competent per resoldre Prestació de Serveis

Forma d'iniciació Instància de part o d'ofici

Silenci administratiu No és d'aplicació

Fi de la via administrativa No

Taxa No

Normativa

Tràmits

Informació sobre protecció de dades

De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 i la legislació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit.
Per a més informació podeu consultar la Política de Privacitat i Protecció de Dades de Caràcter Personal de l’APB.

  • Responsable del tractament
  • Direcció
  • Finalitat
  • A l'APB recopilem i tractem les seves dades personals per proporcionar-vos els serveis públics i tràmits administratius que ens competeix com a Autoritat Portuària i en compliment de les diferents obligacions legals al nostre exercici.
    La finalitat concreta es troba en cada activitat de tractament recollida al Registre d'Activitats de Tractament.
  • Legitimació
  • Com a organisme públic, l'APB tractarà les seves dades personals en l'exercici de competències públiques i en pro de l'interès públic o en el compliment d'obligacions legals aplicables a l'Autoritat Portuària.
  • Destinatari
  • L'APB només podrà comunicar les seves dades quan sigui necessari per al compliment de les seves obligacions legals o quan una llei li confereixi la competència per fer-ho.
    Fora d'aquests supòsits, l'APB en requerirà el consentiment, que haurà de ser prestat per a la cessió de les vostres dades personals a un altre organisme o empresa.
  • Drets
  • Podreu exercir els vostres drets que, com a interessat, el RGPD us confereix. En concret: oposició, rectificació, supressió, portabilitat i limitació.
    Per facilitar-ne l'exercici, posem a la vostra disposició el següent formulari d'exercici de drets.
    Podrà exercir aquests drets davant de l'APB mitjançant les vies següents:
    - Seu electrònica
    - Escrit a l'adreça Moll Vell, 3-5 07012 Palma o
    - Mitjançant correu electrònic a l'adreça gdpr-dpo@portsdebalears.com.
  • Informació addicional
  • Descarregar