Codi SIA
2215853
Objecte
Tramitació de l'autorització atorgada per l'Autoritat Portuària de Balears per a la realització de serveis comercials que encara no estan regulats per un plec específic.
Destinataris
Empresa, associacions, organitzacions o entitats
Termini màxim per a la resolució
3 mesos
Òrgan competent per resoldre
Operacions i Serveis Portuaris
Forma d'iniciació
Instància de part
Silenci administratiu
Segons normativa aplicable
Fi de la via administrativa
No
Taxa
No
Normativa
Tràmits
-
Sol·licitud d'autorització per a la prestació de serveis comercials
Iniciar tràmit
-
Requisits
-
Els que estableixin el Plec de clàusules, i, si s'escau, les condicions concretes que determini l'Autoritat Portuària de Balears.
Les peticions per obtenir l'autorització per prestar serveis comercials en el domini públic d'algun port de l'APB s'han de formalitzar mitjançant escrit firmat per una persona amb poders suficients i dirigits a l'APB.
-
Documentació a presentar
-
El tràmit requereix adjuntar la documentació següent:
· Sol·licitud d'autorització per a la prestació de serveis comercials.
· En cas de tenir personalitat jurídica:
1. Escriptura de constitució de la societat.
2. Poder notarial o escriptura pública acreditativa de la representació del sol·licitant.
3. Alta de la Seguretat Social i últim rebut pagat (TC-1).
· En cas de persones físiques:
1. Fotocòpia del DNI.
2. Alta de la Seguretat Social i últim rebut pagat (autònoms).
· En ambdós casos:
1. Impost d'Activitats Econòmiques (Mod. 845) o Declaració Censal (Mod. 036).
2. Domiciliació bancària (segons model APB).
3. Resguard de l'ingrés, de la quantitat de 99,17 € en concepte de fiança, o presentació de la documentació acreditativa d'haver dipositat aval bancari de l'esmentada quantia a aquest fi, a disposició del president de l'APB.
4. Assegurança de responsabilitat civil, que cobreixi l'activitat al port.
5. Certificació de l'Agència Tributària i de la Seguretat Social d'estar al corrent de pagament.
6. Homologació OCAE, en matèria de coordinació d'activitats empresarials (Prescripció específica 16.c), exclusivament per exercir activitats en zones portuàries no concessionades.
-
Models de sol·licitud
-
Sol·licitud d'autorització per a la prestació de serveis comercials (locals en règim de concessió)
(79 Kbytes)
-
Sol·licitud d'autorització per a la prestació de serveis comercials
(221 Kbytes)
-
Termini màxim
-
El que estableixi el Plec de clàusules.
-
Forma presentació
-
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Iniciar tràmit» que trobareu a la part superior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o Cl@ve Permanente.
- De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Autoritat Portuària de Balears, de l'Administració General de l'Estat, de l'Administració Autonòmica, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de les oficines de registre de l'Autoritat Portuària de Balears.
I per qualsevol de les altres vies previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015.
-
Òrgan competent per a la tramitació
-
Autoritat Portuària de Balears
-
Documentació informativa
-
Ordre de domiciliació de deute directe SEPA
(207 Kbytes)
-
Autorització per a la realització de serveis comercials
(10 Kbytes)
Informació sobre protecció de dades
De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 i la legislació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit.
Per a més informació podeu consultar la Política de Privacitat i Protecció de Dades de Caràcter Personal de l’APB.
-
Responsable del tractament
-
Operacions i Serveis Portuaris
-
Finalitat
-
A l'APB recopilem i tractem les seves dades personals per proporcionar-vos els serveis públics i tràmits administratius que ens competeix com a Autoritat Portuària i en compliment de les diferents obligacions legals al nostre exercici.
La finalitat concreta es troba en cada activitat de tractament recollida al Registre d'Activitats de Tractament.
-
Legitimació
-
Com a organisme públic, l'APB tractarà les seves dades personals en l'exercici de competències públiques i en pro de l'interès públic o en el compliment d'obligacions legals aplicables a l'Autoritat Portuària.
-
Destinatari
-
L'APB només podrà comunicar les seves dades quan sigui necessari per al compliment de les seves obligacions legals o quan una llei li confereixi la competència per fer-ho.
Fora d'aquests supòsits, l'APB en requerirà el consentiment, que haurà de ser prestat per a la cessió de les vostres dades personals a un altre organisme o empresa.
-
Drets
-
Podreu exercir els vostres drets que, com a interessat, el RGPD us confereix. En concret: oposició, rectificació, supressió, portabilitat i limitació.
Per facilitar-ne l'exercici, posem a la vostra disposició el següent formulari d'exercici de drets.
Podrà exercir aquests drets davant de l'APB mitjançant les vies següents:
- Seu electrònica
- Escrit a l'adreça Moll Vell, 3-5 07012 Palma o
- Mitjançant correu electrònic a l'adreça gdpr-dpo@portsdebalears.com.
-
Informació addicional
-
Descarregar