Codi SIA
2215853
Objecte
Tramitació de l'autorització atorgada per l'Autoritat Portuària de Balears per a la realització de serveis comercials que encara no estan regulats per un plec específic.
Destinataris
Empresa, associacions, organitzacions o entitats
Termini màxim per a la resolució
3 mesos
Òrgan competent per resoldre
Domini Públic
Forma d'iniciació
Instància de part
Silenci administratiu
Segons normativa aplicable
Fi de la via administrativa
No
Taxa
No
Normativa
Tràmits
-
Sol·licitud d'autorització per a la prestació de serveis comercials
Iniciar tràmit
-
Requisits
-
Els que estableixin el Plec de clàusules, i, si s'escau, les condicions concretes que determini l'Autoritat Portuària de Balears.
Les peticions per obtenir l'autorització per prestar serveis comercials en el domini públic d'algun port de l'APB s'han de formalitzar mitjançant escrit firmat per una persona amb poders suficients i dirigits a l'APB.
-
Documentació a presentar
-
El tràmit requereix adjuntar la documentació següent:
· Sol·licitud d'autorització per a la prestació de serveis comercials.
· En cas de tenir personalitat jurídica:
1. Escriptura de constitució de la societat.
2. Poder notarial o escriptura pública acreditativa de la representació del sol·licitant.
3. Alta de la Seguretat Social i últim rebut pagat (TC-1).
· En cas de persones físiques:
1. Fotocòpia del DNI.
2. Alta de la Seguretat Social i últim rebut pagat (autònoms).
· En ambdós casos:
1. Impost d'Activitats Econòmiques (Mod. 845) o Declaració Censal (Mod. 036).
2. Domiciliació bancària (segons model APB).
3. Resguard de l'ingrés, de la quantitat de 99,17 € en concepte de fiança, o presentació de la documentació acreditativa d'haver dipositat aval bancari de l'esmentada quantia a aquest fi, a disposició del president de l'APB.
4. Assegurança de responsabilitat civil, que cobreixi l'activitat al port.
5. Certificació de l'Agència Tributària i de la Seguretat Social d'estar al corrent de pagament.
6. Homologació OCAE, en matèria de coordinació d'activitats empresarials (Prescripció específica 16.c), exclusivament per exercir activitats en zones portuàries no concessionades.
-
Models de sol·licitud
-
Sol·licitud d'autorització per a la prestació de serveis comercials (locals en règim de concessió)
(79 Kbytes)
-
Sol·licitud d'autorització per a la prestació de serveis comercials
(221 Kbytes)
-
Termini màxim
-
El que estableixi el Plec de clàusules.
-
Forma presentació
-
De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):
De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Iniciar trámite» que se encuentra en la parte superior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o Cl@ve Permanente.
- De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Autoridad Portuaria de Baleares, de la Administración General del Estado, de la Administración Autonómica, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de las oficinas de registro de la Autoridad Portuaria de Baleares.
Y por cualquiera de las otras vías previstas en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015.
-
Òrgan competent per a la tramitació
-
Autoritat Portuària de Balears
-
Documentació informativa
-
Ordre de domiciliació de deute directe SEPA
(207 Kbytes)
-
Autorització per a la realització de serveis comercials
(10 Kbytes)
Informació sobre protecció de dades
De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 i la legislació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit.
Per a més informació podeu consultar la Política de Privacitat i Protecció de Dades de Caràcter Personal de l’APB.
-
Responsable del tractament
-
Domini Públic
-
Finalitat
-
A l'APB recopilem i tractem les seves dades personals per proporcionar-vos els serveis públics i tràmits administratius que ens competeix com a Autoritat Portuària i en compliment de les diferents obligacions legals al nostre exercici.
La finalitat concreta es troba en cada activitat de tractament recollida al Registre d'Activitats de Tractament.
-
Destinatari
-
L'APB només podrà comunicar les seves dades quan sigui necessari per al compliment de les seves obligacions legals o quan una llei li confereixi la competència per fer-ho.
Fora d'aquests supòsits, l'APB en requerirà el consentiment, que haurà de ser prestat per a la cessió de les vostres dades personals a un altre organisme o empresa.
-
Drets
-
Podreu exercir els vostres drets que, com a interessat, el RGPD us confereix. En concret: oposició, rectificació, supressió, portabilitat i limitació.
Per facilitar-ne l'exercici, posem a la vostra disposició el següent formulari d'exercici de drets.
Podrà exercir aquests drets davant de l'APB mitjançant les vies següents:
- Seu electrònica
- Escrit a l'adreça Moll Vell, 3-5 07012 Palma o
- Mitjançant correu electrònic a l'adreça gdpr-dpo@portsdebalears.com.
-
Informació addicional
-
Descarregar