Codi SIA
2241115
Objecte
L'objectiu d'aquest procediment és que tant les empreses com els ciutadans puguin fer el pagament de taxes o la liquidació de tarifes per serveis comercials prestats per l'Autoritat Portuària de Balears.
Les formes de pagament són:
a) A través de la seu electrònica de l'Autoritat Portuària de Balears.
b) A qualsevol oficina de les entitats bancàries col·laboradores, "BBVA", "Banca March" i "CaixaBank". La persona interessada ha de presentar l'original per a la seva validació.
c) Mitjançant transferència bancària, indicant clarament el número de factura, liquidació o carpeta:
- IBAN: ES52 0182 5747 4400 1010 0575 (BBVA)
- IBAN: ES77 0061 0029 1416 8227 0119 (Banca March)
- IBAN: ES94 2100 0011 8102 0105 4317 (CaixaBank)
En el model de factura adjunt en l'apartat de documents, trobareu més informació sobre les normes de recaptació establertes d'acord amb el que es disposa en les disposicions vigents.
Destinataris
Tant particulars com empreses
Termini màxim per a la resolució
No és procedent
Òrgan competent per resoldre
Econòmic Financer
Forma d'iniciació
Instància de part
Silenci administratiu
No és d'aplicació
Fi de la via administrativa
No
Taxa
No
Documents
Normativa
-
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
-
Llei 36/2014, de 26 de desembre, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2015
-
Reial decret legislatiu 2/2011, de 5 de setembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de ports de l'Estat i de la marina mercant.
-
Reial Decret 520/2005, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de desplegament de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, en matèria de revisió en via administrativa
-
Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària
Tràmits
-
BBVA
Iniciar tràmit
-
Requisits
-
Segons normativa aplicable
-
Termini màxim
-
Segons normativa aplicable
-
Forma presentació
-
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Iniciar tràmit» que trobareu a la part superior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o Cl@ve Permanente.
- De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Autoritat Portuària de Balears, de l'Administració General de l'Estat, de l'Administració Autonòmica, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de les oficines de registre de l'Autoritat Portuària de Balears.
I per qualsevol de les altres vies previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015.
-
Òrgan competent per a la tramitació
-
Econòmic Financer
-
Banca March
Iniciar tràmit
-
Requisits
-
Segons normativa aplicable
-
Termini màxim
-
Segons normativa aplicable
-
Forma presentació
-
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Iniciar tràmit» que trobareu a la part superior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o Cl@ve Permanente.
- De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Autoritat Portuària de Balears, de l'Administració General de l'Estat, de l'Administració Autonòmica, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de les oficines de registre de l'Autoritat Portuària de Balears.
I per qualsevol de les altres vies previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015.
-
Òrgan competent per a la tramitació
-
Econòmic Financer
-
CaixaBank
Iniciar tràmit
-
Requisits
-
Segons normativa aplicable
-
Termini màxim
-
Segons normativa aplicable
-
Forma presentació
-
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Iniciar tràmit» que trobareu a la part superior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o Cl@ve Permanente.
- De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Autoritat Portuària de Balears, de l'Administració General de l'Estat, de l'Administració Autonòmica, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de les oficines de registre de l'Autoritat Portuària de Balears.
I per qualsevol de les altres vies previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015.
-
Òrgan competent per a la tramitació
-
Econòmic Financer
Informació sobre protecció de dades
De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 i la legislació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit.
Per a més informació podeu consultar la Política de Privacitat i Protecció de Dades de Caràcter Personal de l’APB.
-
Responsable del tractament
-
Econòmic Financer
-
Finalitat
-
A l'APB recopilem i tractem les seves dades personals per proporcionar-vos els serveis públics i tràmits administratius que ens competeix com a Autoritat Portuària i en compliment de les diferents obligacions legals al nostre exercici.
La finalitat concreta es troba en cada activitat de tractament recollida al Registre d'Activitats de Tractament.
-
Legitimació
-
Com a organisme públic, l'APB tractarà les seves dades personals en l'exercici de competències públiques i en pro de l'interès públic o en el compliment d'obligacions legals aplicables a l'Autoritat Portuària.
-
Destinatari
-
L'APB només podrà comunicar les seves dades quan sigui necessari per al compliment de les seves obligacions legals o quan una llei li confereixi la competència per fer-ho.
Fora d'aquests supòsits, l'APB en requerirà el consentiment, que haurà de ser prestat per a la cessió de les vostres dades personals a un altre organisme o empresa.
-
Drets
-
Podreu exercir els vostres drets que, com a interessat, el RGPD us confereix. En concret: oposició, rectificació, supressió, portabilitat i limitació.
Per facilitar-ne l'exercici, posem a la vostra disposició el següent formulari d'exercici de drets.
Podrà exercir aquests drets davant de l'APB mitjançant les vies següents:
- Seu electrònica
- Escrit a l'adreça Moll Vell, 3-5 07012 Palma o
- Mitjançant correu electrònic a l'adreça gdpr-dpo@portsdebalears.com.
-
Informació addicional
-
Descarregar